wtorek, 21 października 2014

Złych wspomnień nie musisz brać ze sobą. I bez tego będą cię prześladować.

Swoją przygodę z powieściami Carlosa Ruiza Zafona zaczęłam od powieści "Cień wiatru". Zachwyciła mnie i wielu moich znajomych. Może to magia Barcelony, którą zwiedzałam wielokrotnie, może Cmentarza Zapomnianych Książek i miejsca gdzie Książki są najważniejsze, może dlatego, że jestem bibliotekarzem i wszystko co związane ze słowem pisanym jest mi bliskie. 


Po lekturze  1 tomu trylogii nie mogłam się już oderwać od dalszych  jej części   - "Gry Anioła" oraz " Więźnia Nieba".

Moja koleżanka, tak była zachwycona Cieniem wiatru, że będąc w Barcelonie wędrowała wraz z książką po miejscach opisywanych w powieści. Naprawdę POLECAM to lektura, którą warto przeczytać.











Filmik, do muzyki skomponowanej przez C.R.Zafón'a, do jego książki Cień Wiatru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz